שיווק דיגיטלי לפסיכולוגים ומטפלים במרכז רימון – איך זה עובד?

מחבר/ת:הנהלת מרכז רימון
התמחות: מידע לפסיכולוגים ומטפלים

האתר האישי שלכם במרכז רימון, מאפשר לכם לקבל פניות חדשות של מטופלים כל הזמן מבלי צורך לעסוק בכל משימה שיווקית כלשהי ומבלי להבין בשיווק דבר וחצי דבר.
עדיין לא הצטרפתם לנבחרת המטפלים שלנו ואין לכם אתר אישי – הכנסו לכאן לקבלת מידע נוסף למטפלים.
אם תבינו נכון את המערכת ואיך היא עובדת, כך תוכלו לנצל טוב יותר את האתר האישי שלכם במרכז רימון, לשיווק האישי שלכם ובכדי שתקבלו יותר הפניות איכותיות ורלוונטיות.

שיווק דיגיטלי למטפלים – מה זה ואיך זה עובד?

בואו רגע נדבר בקצרה על שיווק דיגיטלי למטפלים ואיך הוא עובד. זה יעזור לכם להבין איך נכון להשתמש בשירותים שאנו מציעים לכם באתר בכדי שהוא ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר.
שיווק דיגיטלי הוא מכלול הפעולות שנעשות על מנת ליצור התעניינות במוצר או בשירות שאני מציע או במותג שלי, בכדי להכנס לתודעה של הלקוחות הפוטנציאלים שלי ובכדי להיות בזמן הנכון ובמקום הנכון, כאשר הם מחפשים לרכוש את השירות שאני מציע, כאשר מתעורר הצורך שלהם.
ישנן דרכים רבות לשיווק דיגיטלי אבל אחת היעילות והטובות ביותר היא שיווק אורגני בגוגל.

איך זה עובד?

בגדול – גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. הוא מציג לנו תוצאות חיפוש שונות כאשר אנו מחפשים ביטויים שונים.
לגוגל יש שיטה מאד מדויקת וסודית לקביעת אלו אתרים רלוונטים יוצגו במיקום גבוה בתוצאות החיפוש.
ככל שהאתר שלכם יוצג במיקום גבוה יותר, בחיפוש של ביטויים רלוונטים, כך תקבלו יותר כניסות של גולשים, מה שאומר יותר שיחות או הודעות מלקוחות מתעניינים ויותר סיכוי לקביעת פגישות עם מטופלים חדשים.

שיווק דיגיטלי לפסיכולוגים ומטפלים - מרכז רימון
שיווק דיגיטלי לפסיכולוגים ומטפלים – מרכז רימון

איך עושים שיווק אורגני בגוגל?

בודקים מהם הביטויים הרלוונטים ביותר עבור השירות שאני מציע, יוצרים תוכן איכותי בנושאים אלו ומקדמים אותו בגוגל.
זהו משפט מאד קצר לתאר עבודה מאד מורכבת ויקרה שלוקחת לפעמים חודשים ואף שנים.

מה שאנחנו עשינו עבורכם, זה ללמוד ולחקור היטב ולהבין כיצד שיווק דיגיטלי למטפלים יהיה היעיל והזול ביותר ופיתחנו מגוון אמצעים ואפליקציות בכדי לאפשר לכם לשווק את עצמכם, באחת הפלטפורמות המדוברות והיעילות ביותר, עבור מטפלים שרוצים להגדיל את הקליניקה שלהם.
לשמחתנו ולשמחתכם, יש לנו המון ניסיון בשיווק דיגיטלי למטפלים. זה מה שאנחנו עושים משנת 2013. חקרנו ולמדנו את התחום ויש לנו את הידע המתקדם ביותר בתחום ובנוסף גיבשנו צוות עובדים ומתכנתים שעוזרים לנו לשפר בלי הפסקה את הקידום והשיווק וכמובן את השירותים והאפשרויות לשיווק שאנחנו יכולים להציע לכם.
כיום אנחנו יודעים מה עובד ומה פחות, באילו פלטפורמות כדאי להשקיע ומה הכי נכון וכדאי לעשות כדי למקסם את ההשקעה הכספית בשיווק ואתם יכולים ליהנות מכל זה.

איך אתם יכולים ליהנות מהשיווק הדיגיטלי שלנו?

ככל שהאתר שלנו מקודם יותר, כך אתם (מטפלי הנבחרת שלנו) חשופים ליותר גולשים וליותר מטופלים פוטנציאלים.
בנוסף, ככל שאתר עולה יותר במנועי החיפוש, כך אנו מקבלים יותר פניות של מטופלים פוטנציאלים שמבקשים מאתנו למצוא עבורם את המטפל המתאים והרובוט שפיתחנו יודע להעביר את הבקשה שלהם אליכם.
אם אתם עדיין לא חלק מנבחרת המטפלים המומלצים שלנו ואתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים, הכנסו לעמוד הדרוושים.

שיווק דיגיטלי למטפלים

שיווק דיגיטלי הוא עסק יקר ומורכב. זו שפה אחרת ושונה מאד מהשפה הטיפולית.
אם אתם רוצים להשתמש בערוץ היעיל הזה שנקרא שיווק דיגיטלי, לקידום העסק שלכם, אתם צריכים להבין בשיווק דיגיטלי, לפחות מעט, בכדי שתוכלו לפקח על אנשי המקצוע שאתם מעסיקים כדי לעשות את העבודה הזו עבורכם.
מניסיוננו, שיווק דיגיטלי בכלל ושיווק אורגני בגוגל בפרט, בכל הקשור למקצועות הטיפול, מצריך עבודה של איש מקצוע מתחום הטיפול שגם מבין מעולה בשיווק דיגיטלי ויודע לפקח על העבודה מקרוב ולדאוג שלא יעשו פשלות חמורות מדי.
כל ניסיון אחר שעשינו לעבוד עם חברות ואנשי מקצוע (ועבדנו עם החברות המובילות בתחום בארץ), כשל ולא רק שלא עזר וקידם את האתר, אלא ממש הביא לירידה בדירוגים של גוגל וכל זה רק בגלל שמי שעסק בקידום האתר, לא ממש ידע על מה הוא מדבר ומה המשמעות של כל ביטוי או מילה שהוא מנסה לקדם.
לשורה התחתונה – מה הקשר בי קידום אורגני בגוגל לכרטיס שלי באתר מרכז רימון?

הקשר הוא כזה:
לכם יש עסק שמספק שירותי טיפול או אבחון. כן כן, הקליניקה העצמאית שלכם היא עסק.
וכעסק, אין לכם ברירה אלא לשווק, בהנחה שאתם רוצים לקבל פניות חדשות של מטופלים.
אחד מערוצי השיווק המדוברים והיעילים ביותר כיום הוא שיווק דיגיטלי.

ישנן מגוון דרכים לשווק באמצעים דיגיטליים, בין אם זה להרשם לאינדקס מטפלים בו התחרות על כל שטח פרסום מאד גבוה, מה שפוגע בסיכויים שלכם לקבל הפניות איכותיות או לעשות את הקידום שלכם לבד ולהשקיע בלמידה של התחום על בוריו, בכדי שתוכלו באמת לעשות את זהה כמו שצריך ואפשרות נוספת היא להצטרף למכונים שונים שמציעים לכם להיות מעין שותפים שלהם ולקבל פניות שלהם בקליניקה האישית שלכם או שלהם, תמורת אחוזים מהתשלום. זהו שירות מאד יעיל, שלרוב מתבסס על שיווק דיגיטלי ובו השירות המוצע הוא גם שייכות לארגון, קבלת הפניות לאחר שיחת הכרות וסינון ראשונית. הפניות אלו כנראה יהיו עם אחוזי המרה (המרה בין פוה מתעניין למטופל פעיל) גבוהים יותר, אך לא ברמה כזו שתצדיק את המחיר הגבוה שמשולם במדולים אלו.

מודל העבודה של מרכז רימון

המודל של מרכז רימון הוא מודל ביניים – הוא מאפשר לכם לשווק את השירותים שלכם ואת עצמכם באמצעים הדיגיטליים המתקדמים והיעילים ביותר וכמובן, המותאמים ביותר למטפלים ופסיכולוגים, אך מצד שני, לא להתחרות בתחרות בלתי אפשרית עם המוני מטפלים שמספקים את אותם שירותים באותם אזורים גיאוגרפים וכל זה במחיר הוגן עבור שירות מאד איכותי וייחודי. המחיר הייחודי שאנחנו יכולים להציע עבור שירות כל כך יקר הוא בזכות רעיון השותפות שלנו. נבחרת המטפלים שלנו למעשה משקיעה את תקציב השיווק שלה במקום אחד שמתמחה במה שהוא עושה. כל מטפל משקיע תקציב קטן, אך אנחנו כחברה בפריסה ארצית, יכולים למנף את אופן השיווק הזה ואת התקציב שמצטבר בכדי לעשות את זה בצורה איכותית ומדויקת יותר.

איך זה עובד?

אנחנו עשינו מחקרים מאד מעמיקים כדי להבין איך המטופלים הפוטנציאלים שלכם חושבים, מה חשוב להם, מה מעניין אותם והיכן הם מחפשים שירותים.
יצרנו מערכת שיודעת לדבר בשפה הייחודית הזו, שפה שמדברת בשפה של המטופלים שלכם ובמקביל בשפה הייחודית של גוגל.
בכרטיס שלכם יש שדות בחירה רבים. האפשרויות לבחירה אינן אקראיות, אלא ביטויים שנמצאו כביטויים היעילים ביותר לקידום, מבחינת נפח חיפושים לעומת תחרות על הביטויים הללו (כלומר כמה אתרים במקביל מקדמים את אותו הביטוי. ככל שהתחרות גבוה יותר, כך קשה יותר להתקדם בדירוגים בגוגל).

כל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא את הכרטיס שלכם (מאמר על מילוי נכון של הכרטיס האישי שלכם באתר מרכז רימון) בצורה המיטבית. זה מה שיבטיח לכם קבלת הפניות איכותיות ומתאימות לתחומי ההתמחות שלכם.

איך המטופלים מגיעים אלי ויוצרים איתי קשר?

דרכי הפניה למטפל מגוונות מאד.
מטופל יכול לעשות חיפוש בעזרת מנוע החיפוש החכם שלנו למטפלים ופסיכולוגים מומלצים ולהגיע לעמוד תוצאות חיפוש שבו אתם מופיעים.

לדוגמא, מטופל חיפש: טיפול רגשי לילדים, באזור ירושלים.
תוצאות החיפוש יציגו את כל המטפלים שבחרו טיפול רגשי בילדים באזור ירושליםץ.
בעמוד זה, המטופל יכול לעיין בכרטיסי המטפלים המוצגים, להיכנס לאתר אישי של מטפל, לקרוא אודותיו, להתרשם מהאתר שלו ומהמידע ששיתף וכמובן לשלוח הודעה שתגיע למייל וגם לסמס. כמו כן פרטי הפניה ישמרו בעמוד ההגדרות האישי שלכם, תחת “ההפניות שלי”.

דרך אחרת בה מטופל יכול לפנות אליכם היא ישירות דרך הטלפון האישי שלכם. לאחרונה הוספנו אפליקציה חדשה לאתר.
מאחר ומטופלים רבים מעדיפים פניה ישירה למטפל ופעמים רבות יעדיפו לעשות פניה טלפונית (פניות של לקוחות דרך האינטרנט מאופיינות באימפולסיביות ודחיפות בדרכ’), ומאחר ואנו רוצים שתקבלו יותר פניות איכותיות, הוספנו, בעזרת צוות המתכנתים שלנו, לאתר האישי של כל אחד מכם, את האופציה להתקשר ישירות למטפל, דרך כפתור “התקשר” באתר האישי של כל מטפל.

כפי שציינו קודם, כל לחיצה על כפתור התקשר, תלווה בהודעת סמס שתציין שנעשה ניסיון להתקשר אליכם דרך אתר מרכז רימון. לצערינו לא מצאנו דרך לשלוח אליכם את המספר של המתקשר אלא רק את מועד הפניה.

לסיכום

אז מה למדנו?

ששיווק אורגני בגוגל הוא חלק משיווק דיגיטלי. שיווק אורגני בגוגל זו הדרך היעילה והזולה ביותר לשווק.

עוד הבנו שאתם בעלי עסק וצריכים לשווק את עצמכם.

שיווק דיגיטלי הוא ערוץ מאד חשוב שאסור לוותר עליו, כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלכם.

גילינו לכם מעט על איך שיווק דיגיטלי למטפלים עובד ואיך אנחנו יכולים לעזור לכם לקבל הפניות של מטופלים פוטנציאלים לקליניקה האישית שלכם.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? שלחו אלינו קורות חיים למייל rimonclinic@gmail.com
אנחנו נחזור אליכם לתיאום שיחת הכרות והסבר

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

סדרת מאמרים למטפלי מרכז רימון לגבי הפניות חדשות שמגיעות דרך שיווק דיגיטלי וכיצד כדאי לעבוד מולן על מנת שתוכלו לקבוע יותר פגישות טיפוליות: (סדרת מאמרים זו מוגנת בסיסמא)

מאמרים נוספים למטפלים

מאמרים למטפלי מרכז רימון

קורונה

 

 

 

המומחים של רימון ב

הדרכה מקצועית לאנשי מקצוע

עוד מאמרים בנושא

PDS שאלון טראומה למבוגרים
PDS+CPSS שאלון טראומה לילדים ומבוגרים   PDS  – Posttraumatic Stress Symptoms Severity Questionnaire CPSS – Child PTSD Symptom Scale PDS/CPSS, או שאלון למדידת עוצמת הסימפטומים...
SCARED - Screen for Child Anxiety Related Disorders שאלון חרדה ילדים ונוער
SCARED – Screen for Child Anxiety Related Disorders שאלון חרדה ילדים ונוער ה-SCARED, או Screen for Child Anxiety Related Disorders, הוא שאלון שנועד להעריך ולאתר...
CDI  Beck Child Depression Inventory שאלון בק לדיכאון לילדים ונוער
שאלון בק לדיכאון לילדים ונוער שאלון CDI, או Beck Child Depression Inventory, הוא שאלון קליני שנועד להעריך את נוכחותם וחומרתם של תסמיני דיכאון בקרב ילדים...
Beck Depression Inventory - BDI שאלון בק לדיכאון
שאלון בק לדיכאון – שאלון אבחון דיכאון אונליין   שאלון אבחון דיכאון אונליין אצל מבוגרים BDI Beck Depression Inventory ה-BDI, או Beck Depression Inventory, הוא...
חוק זכויות החולה - טופס ויתור סודיות
טופס ויתור סודיות – חוק זכויות החולה בישראל, הסודיות הרפואית של מטופלים מוגנת בחוקים ותקנות שונים המעניקים חשיבות מרכזית ועליונה לפרטיות וסודיות המידע הרפואי של...
הסכמה לטיפול אבחון קטין - מדוע זה חשוב? מה המשמעות של זה? מרכז רימון
טופס הסכמת הורה לטיפול או אבחון בישראל ישנו חוק הקובע כי קטין (ילד/נער מתחת לגיל 18) אינו רשאי לקבל טיפול או לעבור תהליך אבחון רפואי...

צריכים עזרה באיתור מומחה מתאים? השאירו פרטים

    כניסה למערכת