טיפול זוגי במודיעין – טיפול מיני במודיעין והאזור

מחבר/ת:צוות מרכז רימון
התמחות: מודיעין – מכבים – רעות

אתם מחפשים טיפול זוגי, משפחתי או מיני באזור מודיעין, אבל אתם לא רוצים לפנות בלי הכרות מוקדמת או המלצות. הגיוני מאד. מדובר בנושאים הכי אינטימים והכי חשובים עבורכם.
כיצד בכל זאת תוכלו למצוא מטפלת זוגית מומלצת לטיפול זוגי, משפחתי או מיני במודיעין, מכבים, רעות והאזור?
הגעתם למקום הנכון! נשמח לעזור לכם להבין כיצד לבחור מטפלת זוגית מומלצת.

איך למצוא מטפלת זוגית מומלצת במודיעין

מטפלת זוגית במודיעין יכולה באמצעות טיפול זוגי לאפשר לבני זוג שחייהם המשותפים הגיעו למשבר זוגי או משפחתי, להתמודד עם האתגרים והקשיים העומדים בפניהם בהצלחה, כך שהקשר הזוגי והמשפחתי יתחזק ויתעצם, והמכשול יהפוך לצמיחה והתפתחות.
מרכז רימון מציע לזוגות ומשפחות במשבר, עזרה באיתור מטפלים ופסיכולוגים מומלצים לטיפול זוגי במודיעין, טיפול מיני או טיפול משפחתי במודיעין, מכבים, רעות והאזור, ובמוקדים נוספים ברחבי הארץ, בסביבה מקצועית ומכובדת, על ידי מגוון מטפלים ופסיכולוגים בעלי הכשרה והסמכה לעסוק בטיפול זוגי, טיפול מיני וטיפול משפחתי.

טיפול זוגי במודיעין, מכבם רעות והאזור – מטפלת זוגית מומלצת

טיפול זוגי וטיפול משפחתי הן שיטות של טיפול פסיכולוגי, הרואות באדם חלק ממערכת. מערכת זוגית, מערכת משפחתית, מערכת הורית וכולי.
טיפול זוגי וכן טיפול משפחתי מתמקדים באיתור המוקדים הגורמים לקשיים בזוגיות או במשפחה ובעיקר מתמקדים במערכת היחסים בין בני הזוג או בני המשפחה.
מטרת הטיפול הזוגי והטיפולהמשפחתי היא לתרום לשיפור במערכת היחסים הזוגית והמשפחתית, אך גם לתרום לשיפור במערכת כולה.
טיפול משפחתי במודיעין, הנעשה על ידי מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, מיועד לכל בני המשפחה ולכל הגילאים, למשפחות בכל שלב, כאשר מופיעות בעיות בתפקוד המשפחתי או או הזוגי או קשיים הופיעים בקשרים בינאשייים המשפיעים על כל המשפחה או על חלק מבני המשפחה.
טיפול זוגי במודיעין מיועד לאחד מבני הזוג או לשני בני הזוג. ניתן לפנות לטיפול זוגי במודיעין בכל גיל ובכל שלב של הקשר, הן בתחילת ההכרות והקשר הזוגי, לפני חתונה, כנשואים טריים וכן לאחר שנים רבות של נישואין. מטפלת זוגית מומחית ומנוסה, תתמקד ביחסים בין בני הזוג, בדפוסי התקשורת והקשר ועוד. טיפול זוגי ומשפחתי יסייע לשפר את היחסים הזוגיים אך ישפיע ויעזור גם לשאר בני המשפחה.

טיפול זוגי במודיעין - טיפול מיני - טיפול משפחתי - מרכז רימון - התאמת פסיכולוגים ומטפלים מומלצים
טיפול זוגי במודיעין – טיפול מיני – טיפול משפחתי – מרכז רימון – התאמת פסיכולוגים ומטפלים מומלצים

מהו טיפול זוגי / משפחתי ומתי כדאי לפנות?

במהלך טיפול זוגי או טיפול משפחתי, בני הזוג או בני המשפחה, בהנחייתה של מטפלת זוגית מומחית ומנוסה, מתמודדים עם רגשותיהם ומחשבותיהם בנוגע לקשר הזוגי ולקשרים במשפחה. תהליך הטיפול כרוך בהתמודדות עם משקעים “ופצעים” שנצברו במהלך השנים, ולעתים אף עם רגשות וכאבים שמקורם עוד לפני שהחל הקשר, אך השפעתם נוכחת ומשפיעה על הקשר. על מנת שתהליך הטיפול הזוגי במודיעין יהיה אפקטיבי, נדרשים מבני הזוג כנות ואומץ להתמודד עם ההיבטים הנסתרים והכואבים של הקשר. התהליך אינו פשוט, אך הוא מאפשר שחרור של דפוסים מפריעים ופריחה מחודשת של הזוגיות והאהבה בין בני הזוג ובין בני המשפחה, בצורה שתעצים, תפרה, ותכבד את שני בני הזוג ובני המשפחה כולה.

מומלץ לפנות למטפלת זוגית או משפחתית אם אתם עומדים בפני שינוי משמעותי בחייכם או שאתם חווים משבר, חוסר סיפוק, אכזבה ואי שביעות רצון נמשכים מחיי הזוגיות או חיי המשפחה שלכם, זה הזמן לפנות לטיפול זוגי או טיפול משפחתי. התמודדות עם משברים, קשיים, ואי הסכמות היא חלק חשוב מכל מערכת יחסים זוגית ומשפחתית וכל משבר שאתם מתמודדים איתו כזוג, מחזק את הזוגיות ואת המשפחה שלכם. יחד עם זאת, כאשר המשבר מתמשך ומעמיק לאורך זמן רב והפערים אינם ניתנים לגישור, יש לפנות לטיפול זוגי, לפני שתצברו משקעים וכאבים נוספים.
מעוניינים להתייעץ עם מומחה מומלץ בטיפול זוגי, טיפול מיני או טיפול משפחתי במודיעין?
צרו איתנו קשר – נשמח לעזור לכם ולהפנות אתכם למומחה להתייעצות. מרכז רימון מודיעין.

טיפול מיני במודיעין

טיפול מיני הוא סוג של טיפול פסיכולוגי שמטרתו היא לאבחן בעיות בתחום המיני ולהציע דרכי טיפול למגוון בעיות מיניות ולשיפור התפקוד המיני.
בעיות בתפקוד המיני, שכיחות הרבה יותר ממה שנדמה לנו, גם בקרב נשים וגם בקרב גברים.
את רוב הבעיות בתפקוד המיני ניתן לפתור ביעילות באמצעות טיפול מיני או ייעוץ מיני, אצל מטפלת מינית מוסמכת. הבעיה המרכזית היא שרוב האנשים חוששים לפנות ולהתיייעץ, לרוב מתוך בושה או דעות קדומות.
בעיות בהן ניתן לטפל באמצעות טיפול מיני:

להתייעצות עם מומחית בטיפול זוגי או טיפול מיני במודיעין, התקשרו אלינו עכשיו ונשמח לעזור לכם.

טיפול משפחתי וזוגי המתמקד בהדרכת הורים במודיעין

לעיתים קרובות, בעיות משפחיות וזוגיות באות לידי ביטוי דווקא דרך בעיות רגשיות או התנהגותיות שאנו רואים אצל ילדים ומתבגרים.
כאשר ההורים מבחינים בקשיים אצל ילדים או מתבגרים, יש לפנות לפסיכולוג ילדים או מומחה בטיפול רגשי לילדים במודיעין. לאחר תהליך הערכה לפני טיפול, המטפל או הפסיכולוג, יוכלו להבין “על מה הקשיים יושבים” ומהי תוכנית הטיפול המומלצית.
תוכנית טיפול יכולה לכלול טיפול רגשי לילדים, הדרכת הורים, טיפול זוגי, טיפול משפחתי או טיפול דיאדי (טיפול הורה ילד). אלו יהיו מצבים בהם ההשערה המקצועית תהיה כי לילד או למתבגר ישנו קושי שמבטא קשיים אחרים במשפחה או שגורמים אחרים במערכות היחסים במשפחה משמרים את בעיה של הילד או המתבגר.
טיפול רגשי לילדים יתמקד בעולמו של הילד אך גם בסביבה הקרובה כמו ביה”ס וכמובן במשפחה ובהורים.
טיפול רגשי מקצועי בילדים, יכלול, לעיתים קרובות, גם הדרכת הורים. מטרתה של הדרכת ההורים היא ליידע את ההורים בנעשה בטיפול, לקבל מהם עידכונים על השינויים שמתרחשים בבית ועל מצבו של הילד בבית, אך גם לעזור להם להבין טוב יותר את ילדם ואת צרכיו בכדי שיוכלו לתת לו מענה רגשי מותאם לצרכיו וירכשו כלים על מנת לעזור לילדם או לנער המתבגר עם הקושי עימו הוא מתמודד.

מתי מומלץ לפנות לטיפול זוגי / טיפול מיני / טיפול משפחתי במודיעין?

פניה לטיפול פסיכולוגי (בין אם טיפול מיני, טיפול משפחתי או זוגי, טיפול רגשי בילדים, טיפול CBT או הדרכת הורים), לרוב נעשית כאשר המצוקה גוברת.
מומלץ לפנות לטיפול זוגי או טיפול משפחתי, כאשר ישנו סבל של אחד מבני המשפחה או יותר או פגיעה בתפקוד האישי, הזוגי או המשפחתי. פגיעה בתפקוד יכולה להתבטא במצבי רוח ירודים, מריבות, עצבנות, חרדות, קשיים בתקשורת, בעיות בזוגיות, בעיות מיניות ועוד.
פניה מוקדמת לרוב מסייעת לטיפול להיות יעיל וקצר יותר.

טיפול זוגי / טיפול משפחתי / טיפול מיני מודיעין, מכבים, רעות והאזור – במרכז רימון

הצלחתו של טיפול פסיכולוגי על סוגיו (בין אם מדובר בטיפול קוגניטיבי התנהגותי, יפול זוגי, הדרכת הורים וכולי), תלויה במגוון רחב של גורמים, אך אחד הגורמים החשובים והמשפיעים ביותר הוא העקביות וההתמדה בהגעה לטיפול. לרוב הטיפול יערך, בעיקר בתחילת הטיפול בתדירות של אחת לשבוע ולפעמים אף יותר מכך. ישנה חשיבות שהמטפל שבחרתם יהיה כמובן מקצועי (נדבר על כך בהמשך), אך חשוב לא פחות היא נוחות ההגעה לטיפול. ככל שיהיו פחות גורמים שיקשו עליכם להגיע לטיפול הפסיכולוגי, כך יגדל הסיכוי שתתמידו בו.

במרכז רימון באזור מודיעין, מכבים רעות והאזור ניתן לקבל מגוון שירותים:

פנו אלינו לעזרה באיתור מטפלים ופסיכולוגים מומחים בטיפול זוגי, טיפול מיני או טיפול משפחתי במודעין, מכבים, רעות והאזור. נשמח לעזור לכם.

המומחים של רימון ב

עוד מאמרים בנושא

פסיכולוג במודיעין מכבים רעות והאזור - טיפול פסיכולוגי על ידי מטפלים ופסיכולוגים מומלצים במודיעין והאזור
מחפשים המלצה למומחה בטיפול פסיכולוגי במודיעין מכבים רעות והאזור או פסיכולוג במודיעין מכבים רעות והאזור?תנו לנו לעזור לכם בהתאמת פסיכולוג במודיעין.התקשרו אלינו עכשיו ואנו נדאג...
הדרכת הורים במודיעין מכבים רעות והאזור - מרכז רימון - התאמת מטפלים מומלצים בהדרכה הורית במודיעין
מחפשים פסיכותרפיסט או פסיכולוג מומלץ בהדרכת הורים במודיעין מכבים רעות והאזור?רוצים לדעת שאתם פונים למומחה בהדרכת הורים, בעל ניסיון והכשרות מוכרות? הגעתם למקום הנכון !...
טיפול רגשי לילדים במודיעין והאזור - מרכז רימון - התאמת מטפלים ופסיכולוגים מומלצים לילדים ונוער
טיפול רגשי לילדים במודיעין – מכבים – רעות והאזור טיפול רגשי לילדים במודיעין הוא טיפול שנערך באמצעות משחק, יצירה ולמעשה בכל דרך שתוכל להתאים לילד...

צריכים עזרה באיתור מומחה מתאים? השאירו פרטים

    כניסה למערכת