טיפול זוגי / ייעוץ זוגי ברעננה

טיפול זוגי / ייעוץ זוגי ברעננה

טיפול זוגי ברעננה – זוגיות היא לא עניין פשוט… הקשרים בין בני הזוג חווים עליות ומורדות לאורך החיים המשותפים וכאשר הקושי גדול מדי, ייעוץ זוגי מאפשר הסתכלות מחודשת של הקשר הזוגי, התמודדות עם הבעיות שמכבידות על הקשר, וביסוסו להמשך חיי זוגיות טובים ובריאים.
אם אתם גרים ברעננה פנו עוד היום להתאמת ייעוץ זוגי או טיפול זוגי, עם מטפל זוגי או מטפלת זוגית מומלץ ברעננה.

ייעוץ זוגי ב רעננה

יעוץ זוגי הוא תהליך פסיכולוגי המתמקד בקשר הזוגי, ובחייהם המשותפים של בני הזוג. מטרתו היא להתמודד עם מכשולים ובעיות, המכבידים ומפריעים לחיים המשותפים, שבני הזוג אינם מצליחים להתמודד בכוחות עצמם. יועץ זוגי או יועצת זוגית ב רעננה צריכים להיות פסיכותרפיסטים או פסיכולוגים, או מטפלים בעלי תואר שני במקצוע טיפולי ממוסד מוכר, והסמכה או ניסיון משמעותי בייעוץ זוגי.

צריכים עזרה בבחירת יועצת זוגית / מטפלת זוגית מומלצת?

 

להתייעצות עם מומחה, לחצו על הקישור עכשיו>

מטפלות ויועצים זוגיים מומלצים לטיפול / ייעוץ זוגי ברעננה:

 

 

המומחים של רימון

לא נמצאו מטפלים עבור החיפוש, יש לנסות חיפוש מחדש או להסיר ערכי חיפוש

    טיפול זוגי ברעננה

    טיפול זוגי הוא גם כן טיפול המתמקד בקשר הזוגי ובדינמיקה הזוגית. מטרתו היא לאתר דפוסי התנהגות, מחשבה או רגש שמשמרים את הבעיה הזוגית. ההבדל בין ייעוץ זוגי לטיפול זוגי, אינו בהכרח מהותי. ייעוץ זוגי נחשב תהליך ממוקד וקצר יותר. הוא מתאים לבעיות ממוקדות יותר. טיפול זוגי, הוא לרוב טיפול יותר מתמשך ונעשה על ידי מטפלת זוגית מוסמכת ומוכרת בעלת ניסיון או כמובן מטפל זוגי.

    מטפלת זוגית ברעננה

    החוק אינו מספיק ברור בנושא הגדרת מטפלות זוגיות או יועצים זוגיים ומשפחתיים, ולכן יש לשים לב שאתם פונים למטפל מוסמך שעבר הכשרה מלאה ומקיפה בטיפול זוגי ומשפחתי. במהלך יעוץ זוגי ברעננה, בטיפולו של מטפל מוסמך ומנוסה, שני בני הזוג מתבקשים להתמודד בכנות ובאומץ עם רגשותיהם ומחשבותיהם וכמובן עם התנהגותם ולבחון את שביעות רצונם מן הקשר, את נכונותם לשנות את הדרוש שינוי, ואת מחויבותם לשותפות הזוגית.

    למי מתאים טיפול זוגי ב רעננה

    יעוץ זוגי ב רעננה מתאים לבני זוג המתגוררים ברעננה והאזור, שהקשר הזוגי שלהם נקלע למשבר. גם בני זוג הנמצאים בקשר ארוך ומעוניינים לשפרו, ולהחיותו, זוגות העומדים בפני נישואים, או זוגות הנמצאים בפרשת דרכים בחייהם, ומרגישים צורך להגדיר מחדש את מערכת היחסים ביניהם, יכולים להנות מטיפול זוגי ב רעננה.
    כל זוג חווה קשיים ומשברים, התמודדות עצמאית עם הקשיים היא מצב רצוי ובריא, ולא צריך לפנות לטיפול בכל מקרה של אי הסכמה או ריב ביניכם. יחד עם זאת, כאשר חוסר אמון, תסכול, כעס, אכזבה, או רגשות אחרים ממלאים את הקשר וצובעים אותו בצבעים קודרים, יהיה קשה יותר לפתור את הבעיה. כאשר נוצר משבר, או כאשר נוצרת מחלוקת שאינכם מצליחים לגשר עליה, זה הזמן לפנות לטיפול זוגי ברעננה. במקרה של יעוץ זוגי, נכונה האמרה ” אם יש ספק, אין ספק”, כך שאם אתם שוקלים לפנות לייעוץ זוגי ברעננה, כנראה שזה הדבר שעליכם לעשות.

     

    התאמת טיפול זוגי / ייעוץ זוגי ברעננה – מרכז רימון

    אנחנו מכירים את הקושי בבחירת מטפלת זוגית / יועצת זוגית וזו הסיבה שבגללה הקמנו מלכתחילה את מרכז רימון.
    לנו במרכז רימון ישנה מטרה אחת ברורה – לעזור לכם למצוא את המטפלות הזוגיות והיועצים הזוגיים המתאימים ביותר עבורכם והקרובים ביותר אליכם.
    התמחנו בהתאמת מטפלות זוגיות ופסיכותרפיסטים מאז שנת 2013.
    אנו עובדים עם מגוון של מטפלות זוגיות, יועצים זוגיים ופסיכולוגים מומלצים בכל הארץ, המומחיות בטיפול במגוון קשיים וסוגי טיפול.
    חשוב לנו שבצוות שלנו יהיו אך ורק מטפלים ומטפלות בעלות הכשרה אקדמית, ניסיון, התמחויות והמלצות רלוונטיות.
    אנו עושים תהליך מיון קפדני בבחירת המטפלות עמן אנו עובדים ולכן יש לנו אחוזי הצלחה מאד גבוהים בהתאמת מטפלות רגשיות, פסיכותרפיסטיות ופסיכולוגיות למטופלים ברעננה.

    צריכים עזרה בבחירת מטפל זוגי / יועצת זוגית מומלצת?

    להתייעצות עם מומחה, לחצו עכשיו>

    שירותים נוספים ברעננה:

    טיפול פסיכולוגי/טיפול רגשי ברעננה
    טיפול רגשי לילדים ברעננה
    טיפול במתבגרים ברעננה
    הדרכת הורים ברעננה
    יועצת זוגית/מטפלת זוגית ברעננה

    כניסה למערכת