יועצת זוגית בפתח תקווה

יועצת זוגית בפתח תקווה

קשר זוגי הוא דבר מורכב… הקשר בין בני הזוג עובר עליות וירידות לאורך החיים הזוגיים וכאשר הקושי גדול מדי, ייעוץ זוגי פותח דלת לבדיקה מחדש של הקשר, התמודדות עם הקשיים שמכבידים על הקשר, וביסוסו להמשך חיים זוגים טובים ובריאים יותר.
אם אתם גרים בפתח תקווה פנו אלינו עוד היום להתאמת יועצת זוגית מומלצת בפתח תקווה.

יועצת זוגית בפתח תקווה

יעוץ זוגי הוא טיפול פסיכולוגי המתמקד בקשר בין בני הזוג, ובחייהם המשותפים של בני הזוג. המטרה של יעוץ זוגי היא להתמודד עם מכשולים ובעיות, המפריעים לחיים הזוגיים, שבני הזוג אינם מצליחים להתמודד בכוחות עצמם. יועצת זוגית ב פתח תקווה צריכים להיות פסיכותרפיסטים או פסיכולוגים, או מטפלים בעלי תואר שני במקצוע טיפולי ממוסד מוכר, והסמכה או ניסיון משמעותי בייעוץ זוגי ומשפחתי.
על ההתמחות שלנו בהתאמת פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים מומלצים תוכלו לקרוא בהמשך העמוד.
• שימו לב, תחום הטיפול והייעוץ הזוגי מאד פרוץ וגורמים רבים המזדהים ומפרסמים עצמם כמטפלות זוגיות או יועצות זוגיות, אשר לא עברו הכשרה מלאה בטיפול זוגי.

 

צריכים עזרה בבחירת יועצת זוגית מומלצת?

 

להתייעצות עם מומחה, לחצו על הקישור עכשיו>

 

יועצות זוגיות מומלצות לייעוץ זוגי בפתח תקווה:

 

 

המומחים של רימון

    למי מתאים יעוץ זוגי ב פתח תקווה?

    יעוץ זוגי ב פתח תקווה מתאים לבני זוג שחיים ב פתח תקווה, שהקשר הזוגי שלהם נקלע לבעיה. גם בני זוג הנמצאים בקשר ארוך ורוצים לשפרו, ולהחיותו, זוגות העומדים בפני מיסוד הקשר, או זוגות שהגיעו לפרשת דרכים בחייהם, וחשים צורך להגדיר מחדש את מערכת היחסים ביניהם או בני זוג השוקלים גירושים, יכולים להנות מטיפול זוגי ב פתח תקווה.

    כל זוג חווה קשיים ומשברים, התמודדות עצמאית עם הקשיים היא מצב רצוי ובריא, ואין צורך לגשת לטיפול בכל מקרה של אי הסכמה או ריב ביניכם. יחד עם זאת, כאשר חוסר אמון, תסכול, כעס, אכזבה, או רגשות אחרים מציפים את הקשר ואת בני הזוגם, יהיה קשה יותר לפתור את הבעיה. כאשר נוצר משבר, או כאשר נוצרת מחלוקת שאינכם מצליחים לגשר עליה, זה הרגע לפנות לטיפול זוגי ב פתח תקווה. במקרה של יעוץ זוגי, נכונה האמרה ” אם יש ספק, אין ספק”, כך שאם אתם שוקלים פנייה לייעוץ זוגי בפתח תקווה, כנראה שזה הדבר שעליכם לעשות.

    יועצת זוגית

    יעוץ זוגי הוא גם כן טיפול המתמקד בקשר הזוגי ובקשר הזוגי. מטרתו היא לאתר דפוסי התנהגות, מחשבה או רגש שמשמרים את הבעיה הזוגית. ההבדל בין ייעוץ זוגי לטיפול זוגי, אינו בהכרח מהותי. ייעוץ זוגי נחשב תהליך קצר ממוקד יותר. הוא מתאים לבעיות ממוקדות יותר. טיפול זוגי, הוא טיפול מתמשך יותר ונעשה על ידי מטפלת זוגית מוסמכת ומוכרת, בעלת ניסיון והכשרה מוכרת.

    יועצת זוגית בפתח תקווה

    החוק לגבי טיפול זוגי ומשפחתי, אינו מספיק בהיר בנושא הגדרת יועצות זוגיות ומשפחתיות. לכן יש להיות עירניים כי אתם פונים ליועצת זוגית מוסמכת שעברה הכשרה מלאה ומקיפה בטיפול זוגי ומשפחתי. במהלך יעוץ זוגי בפתח תקווה, ביעוץ של יועצת זוגית מוסמכת ומנוסה, בני הזוג מתבקשים לעמוד ולהתמודד באומץ עם רגשותיהם ומחשבותיהם וכמובן עם התנהגותם ולבחון את שביעות רצונם מן הקשר, את מוכנותם לשנות את הדרוש, ואת מחויבותם לשותפות הזוגית ולמאמץ זוגי משותף.

     

    יועצת זוגית בפתח תקווה – מרכז רימון

    אנחנו מבינים את הקושי בבחירת יועצת זוגית וזו הסיבה שבגללה הקמנו מלכתחילה את מרכז רימון.
    לנו במרכז רימון ישנה מטרה אחת ברורה – לעזור לכם למצוא את המטפלות והיועצות הזוגיות המתאימות ביותר עבורכם והקרובות ביותר לביתכם.
    התמחינו בהתאמת מטפלות זוגיות ויועצות מאז שנת 2013.
    אנו עובדים עם מגוון של פסיכותרפיסטיות, מטפלות זוגיות ופסיכולוגיות מומלצים בכל הארץ, המומחיות בטיפול במגוון קשיים וסוגי טיפול.
    חשוב לנו שבצוות שלנו יהיו אך ורק מטפלות זוגיות בעלות הכשרה אקדמית, ניסיון, התמחויות והמלצות רלוונטיות.
    אנו עושים תהליך מיון קפדני בבחירת המטפלות עמן אנו עובדים ולכן יש לנו אחוזי הצלחה מאד גבוהים בהתאמת מטפלות רגשיות, פסיכותרפיסטיות ופסיכולוגיות למטופלים בפתח תקווה.

    צריכים עזרה בבחירת יועצת זוגית מומלצת ב פתח תקווה?

     

    להתיעצות עם מומחה לחצו על הקישור עכשיו >

    שירותים נוספים בפתח תקווה

    טיפול פסיכולוגי בפתח תקווה
    טיפול רגשי בפתח תקווה
    טיפול זוגי/ייעוץ זוגי בפתח תקווה
    טיפול במתבגרים בפתח תקווה
    טיפול רגשי לילדים בפתח תקווה
    מטפלת זוגית בפתח תקווה
    הדרכת הורים בפתח תקווה

    כניסה למערכת