טיפול זוגי בשיטת אימגו – גישה ייחודית לטיפול בזוגות וביחידים

מחבר/ת:צוות מרכז רימון
התמחות: טיפול זוגי / ייעוץ זוגי
טיפול זוגי בשיטת אימגו - גישה ייחודית לטיפול בזוגות וביחידים
טיפול זוגי אימגו – גישה ייחודית לטיפול בזוגות וביחידים

מה במאמר

1. מבוא: שיטת אימגו לטיפול זוגי: סקירה כללית
2. מה זה טיפול אימגו?
3. סוגים שונים של שיטת האימגו לטיפול זוגי
4. תפקידו של דיאלוג בטפול זוגי בשיטת אימגו
5. טכניקות המשמשות בייעוץ זוגי אימגו
6. היעילות והיתרונות של שיטת האימגו
7. איך להתחיל עם שיטת אימגו לטיפול זוגי
8. מסקנה: כוחה של שיטת אימגו לטיפול זוגי

שיטת אימגו לטיפול זוגי: מבוא קצר

שיטת אימגו לטיפול זוגי היא גישה יעילה ביותר שמטרתה לשפר את הקשר והתקשורת בין בני הזוג. שיטת האמיגו משתמשת בטכניקות כמו דיאלוג ושיקוף כדי לעזור לזוגות להבין ולפתור את הבעיות שלהם.

בטיפול זוגי בגישת האימגו, זוגות מודרכים לזהות ולחקור את הסיבות הבסיסיות של הקונפליקטים והאתגרים שלהם. על ידי הבנה כיצד חוויות העבר ופצעי הילדות שלהם מעצבים את התנהגותם הנוכחית ואת דינמיקת היחסים, זוגות יכולים לקבל הבנה טובה יותר של עצמם ושל בן/בת זוגם.

זוגות לומדים כלים ומיומנויות יעילים באמצעות שיטת אימגו לטיפול זוגי נועדה לשפר את התקשורת, האמפתיה והקשר הרגשי שלהם. גישה זו מתמקדת ביצירת מרחב בטוח ומטפח עבור זוגות לבטא את רגשותיהם וצרכיהם בפתיחות.

טיפול זוגי בשיטת האימגו – גישה ייחודית לריפוי זוגות ויחידים

מה שמייחד את שיטת האימגו הוא הדגש שלה על “אימגו”, המתייחס לדימוי הלא מודע של בן זוג אידיאלי שכל אחד נושא בתודעתו על סמך חוויותיו המוקדמות בילדות או משלבי חייו המוקדמים. גישה זו מכירה בכך שלעתים קרובות אנו נמשכים לבני זוג שמזכירים לנו באופן לא מודע את בעיות הילדות הבלתי פתורות שלנו.

על ידי הבנת הדינמיקה הזו, זוגות יכולים לעבוד לקראת ריפוי וצמיחה על ידי טיפול בפצעים ובדפוסים הלא פתורים הללו. שיטת אימגו מציעה דרך לזוגות להפוך קונפליקט להזדמנות לריפוי, חיבור והתפתחות אישית.

דוגמה מהחיים האמיתיים

זוג אחד שחווה את הכוח של שיטת אימגו הוא שרה ודרור. הם התמודדו עם ויכוחים חוזרים והרגישו מנותקים זה מזה. באמצעות טיפול זוגי בשיטת אימגו, הם גילו שהקונפליקטים שלהם נטועים בחוויות הילדות שלהם.

שרה הבינה שהצורך שלה להרגעה מתמדת נובע מחוסר הזמינות הרגשית של אביה במהלך ילדותה. דרור זיהה שהנטייה שלו לסגת בזמנים של עימות היא מנגנון התמודדות שפותח בגלל מערכת היחסים הפכפכה של הוריו.

על ידי חקירת הדינמיקה הזו ביחד, שרה ודרור יכלו להביע הבנה, אמפתיה ותמיכה זה לזה. הם למדו דרכים בריאות יותר לתקשר את הצרכים שלהם ולבנות קשרים רגשיים חזקים יותר. שיטת אימגו עזרה להם לרפא את פצעי העבר שלהם וליצור מערכת יחסים מספקת והרמונית יותר.

2. מה זה טיפול אימגו?

שיטת אימגו היא גישה מיוחדת המשמשת בטיפול זוגי. טיפול זוגי בשיטת האימגו כרוך בתהליך מובנה שמטרתו לשפר את התקשורת וההבנה  בין בני זוג שותפים לחיים. טיפול זוגי בשיטת האימגו מזהה פצעי ילדות לא פתורים שעלולים להשפיע על מערכת היחסים. טיפול אימגו עוזר לזוגות ליצור מערכת יחסים מספקת והרמונית יותר על ידי טיפוח אמפתיה והעמקת הקשר. ייעוץ אימגו ידוע ביעילותו בשיפור מערכות יחסים וקידום צמיחה אישית. יישום שיטת האימגו יכול להיות בעל ערך לזוגות המבקשים לחזק את הקשר שלהם ולבנות זוגיות בריאה יותר.

3. סוגים שונים של שיטת האימגו לטיפול זוגי

טיפול בשיטת אימגו, גישת טיפול זוגי ידועה, כוללת סוגים שונים הנותנים מענה לצרכים ודינמיקות שונות של מערכת היחסים. 

הגישות המגוונות בתוך טיפול זוגי אימגו שיכולות לטפח קשרים עמוקים וריפוי:

1. טיפול אימגו מסורתי: גישה בסיסית זו מתמקדת בהקלת מיומנויות תקשורת יעילות בין בני זוג, טיפוח אמפתיה וקידום הבנה.

2. טיפול זוגי אימגו: טיפול מסוג זה מתעמק בפצעי הילדות שאנשים מביאים למערכות היחסים שלהם, ועוזר להם להחלים ולצמוח יחד.

3. דיאלוג אימגו: היבט מרכזי של אימגו תרפיה, טכניקת הדיאלוג מעצימה זוגות לבטא את מחשבותיהם ורגשותיהם בפתיחות, מטפחת קשר אותנטי ופתרון קונפליקטים.

4. טיפול בשינוי התנהגות בשיטת אימגו: גישה זוכתובות התנהגויות ספציפיות שעלולות לגרום למצוקה במערכת היחסים, מספקות אסטרטגיות לשינוי וצמיחה.

5. טיפול אימגו בתהליך: בגישה טיפולית זו, זוגות חוקרים דפוסים ודינמיקה עמוקים המשפיעים על מערכת היחסים שלהם, ומאפשרים צמיחה וריפוי טרנספורמטיביים.

6. שיפור מערכת היחסים באימגו: זההטיפול מתמקד בחיזוק הקשר והאינטימיות הכוללים בזוגיות, עוזר לזוגותלהצית מחדש את התשוקה ולשמור על שותפות מספקת.

כל סוג של טיפול בשיטת אימגו מציע תובנות וטכניקות ייחודיות שיעזרו לזוגות לנווט באתגרים ולחזק את הקשר ביניהם. על ידי הבנה ואימוץ של גישות אלו, זוגות יכולים לנצל את מלוא הפוטנציאל של מערכת היחסים שלהם, לטפח אהבה, הרמוניה וצמיחה אישית.

מסתקרנים לבחון את האפשרויות במסגרת שיטת אימגו? אל תחמיצו את ההזדמנות להפוך את מערכת היחסים שלכם מוצללחים ומספקים יותר. התחלו את המסע שלכם לעבר חיבור עמוק וריפוי עוד היום.

4. תפקידו של דיאלוג בטיפול זוגי בשיטת אימגו

שיטת האימגו בטיפול זוגי כרוכה בשימוש בדיאלוג אימגו, אשר ממלא תפקיד חיוני בשיטת אימגו לטיפול זוגי. באמצעות טכניקה טיפולית זו, זוגות יכולים לטפח תקשורת והבנה יעילה בתוך מערכת היחסים שלהם. על ידי מעורבות בדיאלוג בשיטת אימגו, זוגות יכולים לבטא את הצרכים, הרצונות והדאגות שלהם בצורה בטוחה ומובנית, המאפשר חילופי דברים כנים ואמפתיים.

תהליך זה מקדם ריפוי רגשי, עוזר לזוגות לקבל תובנה לגבי הדינמיקה של מערכת היחסים שלהם ומטפח חיבור ואינטימיות רבה יותר. דיאלוג אימגו זוגיות הוא כלי רב עוצמה בטיפול זוגי באימגו, המאפשר צמיחה, ריפוי ופיתוח של דפוסי אינטראקציה בריאים יותר.

טיפול אימגו מספק לזוגות מסגרת לחקור ולטפל באתגרים שלהם, מה שמוביל בסופו של דבר לשותפות חזקה ומספקת יותר. טיפ מקצועי לניצול יעיל של שיטת אמגו לטיפול זוגי הוא לגשת אליו בפתיחות ובפגיעות, המאפשרת תקשורת אמיתית ואותנטית.

5. טכניקות המשמשות בטיפול אימגו

טיפול אימגו משתמש בטכניקות שונות כדי לעזור לזוגות לשפר את מערכות היחסים שלהם. מטרתן של טכניקות אלו הן ליצור סביבה בטוחה ותומכת לתקשורת והבנה פתוחה. 

חמש טכניקות הנפוצות בטיפול באימגו:

  1. שיקוף: שיקוף כולל שותף אחד משקף את המחשבות והרגשות של בן/בת הזוג השני/ה. תרגול זה מקדם הקשבה אקטיבית ואמפתיה, מאפשר לזוגות להבין טוב יותר את נקודות המבט אחד של השני.
  2. מַתַן תוֹקֵף: אימות כרוך בהכרה וקבלה של תקפות הרגשות והחוויות של בן/בת הזוג. על ידי אימות רגשות אחד של השני/ה, זוגות יכולים לטפח תחושת אמפתיה וחיבור.
  3. דו שיח: דיאלוג היא טכניקת תקשורת מובנית המסייעת לזוגות לעסוק במשמעות, בונה תקשורת. דו השיח מעודד הקשבה פעילה, שיתוף מכבד ופתרון בעיות, המאפשר לזוגות להתמודד עם קונפליקטים ביעילות.
  4. רומנטיזציה מחדש: טכניקה זו מתמקדת בהדלקה מחדש של הניצוץ הרומנטי בזוגיות. זוגות מעודדים לעסוק בפעילויות המעוררות מחדש את התשוקה שלהם ויוצרות חוויות משותפות, המטפחות אינטימיות רגשית.
  5. דיאלוג מכוון של אימגו: טכניקת הדיאלוג של שיטת האימגו שואפת להבין את הרגשות והצרכים הבסיסיים מאחורי קונפליקטים. זה כולל שיקוף, תיקוף והקשבה אמפתית כדי ליצור הבנה וחיבור עמוקים יותר בין בני הזוג.

בנוסף לטכניקות אלו, טיפול באימגו מדגיש את החשיבות של יצירת מרחב בטוח ולא שיפוטי לזוגות לבטא את עצמם. גישה זו מאפשרת לזוגות לחקור ולטפל בבעיות הבסיסיות המשפיעות על מערכת היחסים שלהם.

כאשר מיישמים טכניקות אלו, זוגות צריכים לפנות אליהם בכנות ובפתיחות. על ידי השתתפות פעילה בטיפול ותרגול עקבי בטכניקות אלו, זוגות יכולים לחוות תקשורת משופרת, אמפתיה מוגברת וקשר רגשי חזק יותר.

על ידי שילוב טכניקות אלו, טיפול אימגו מספק לזוגות את הכלים והמיומנויות לנווט באתגרים ולטפח מערכת יחסים בריאה ומספקת.

6. היעילות והיתרונות של שיטת האימגו

שיטת אימגו לטיפול זוגי: גישה יעילה לזוגות

אימגו טיפול (תרפיה) שהוכח כיעיל ביותר בשיפור מערכות יחסים ובמתן יתרונות רבים. שיטה חדשנית זו מתמקדת בסיוע לזוגות לפתח קשרים עמוקים יותר ולרפא פצעי עבר. באמצעות מפגשים מובנים, זוגות מקבלים תובנות חשובות לגבי הדינמיקה של מערכת היחסים שלהם ולומדים טכניקות תקשורת יעילות.

היעילות של טיפול זוגי אימגו טמונה בגישה המקיפה שלו לשיפור מערכות יחסים. על ידי בחינת חוויות הילדות וסגנונות ההתקשרות של כל אחד מבני הזוג, מטפלים יכולים לזהות דפוסים התורמים לבעיות במערכות יחסים. הבנה זו מאפשרת לזוגות לטפל בבעיות הבסיסיות ולפתח דרכים בריאות יותר להתייחס זה לזה.

אחד היתרונות המרכזיים של אימגו זוגיות הוא הדגש שלו על אמפתיה והבנה. באמצעות תרגילים מודרכים, זוגות לומדים להקשיב ולאמת באמת את הרגשות והחוויות של זה. הקשבה כזו מטפחת תחושת ביטחון רגשי ומקדמת אינטימיות רבה יותר בתוך מערכת היחסים.

בניגוד לגישות טיפול מסורתיות, אימגו טיפול זוגי מציע כלים מעשיים שזוגות יכולים לשלב בחיי היומיום שלהם. כלים אלו עוזרים לזוגות לנווט ביעילות קונפליקטים ולבנות בסיס חזק של אמון וחיבור. על ידי תרגול טכניקות אלו מחוץ לפגישות טיפוליות, זוגות יכולים לחוות צמיחה ושינוי מתמשכים.

עובדה בולטת המציגה את היעילות של גישת אימגו היא ההשפעה החיובית שלה על מערכות יחסים ארוכות טווח. מחקרים הראו כי זוגות שהשתתפו בטיפול בשיטת האימגו מדווחים על רמות גבוהות יותר של שביעות רצון ממערכות יחסים, תקשורת משופרת וקרבה רגשית מוגברת.

7. איך להתחיל עם שיטת אימגו לייעוץ זוגי

טיפול זוגי אימגו היא גישה עוצמתית לטיפול זוגי. הנה מדריך תמציתי כיצד להתחיל בטיפול באימגו:

  1. מצא מטפל מוסמך: חפשו מטפל מתמחה בטיפול אימגו. ודאו שהוא מנוסה ומוסמך בגישה זו.
  2. קבעו פגישה: הזמינו פגישת ייעוץ ראשונית לאחר שמצאתם מטפל מתאים. מפגש זה יהווה הזדמנות עבורכם להכיר את המטפל ולדון במטרותיכם לטיפול.
  3. השתתפו בסדנת אימגו מטפלים רבים בשיטת אימגו מציעים סדנאות אימגו לזוגות על מנת שיוכלו להשתתף בהן ולחוות את הגישה לפני תחילת טיפול. סדנאות אלו מספקות בסיס להבנת העקרונות והפרקטיקות של טיפול אימגו.
  4. התחלו מפגשי טיפול: לאחר ההשתתפות בסדנה, אתם יכולים להתחיל מפגשים קבועים. המפגשים הללו יכללו תקשורת פתוחה וכנה, חקר נושאים לא פתורים ותרגול דיאלוגים מובנים.

כל מפגש טיפולי יעזור לזוגיות שלכם ולכם, לחזק את הקשר הרגשי שלכם, לשפר את התקשורת ולפתור את כל האתגרים שאתם עלולים להתקל בהם.

היבט ייחודי אחד של טיפול בשיטת האימגו הוא השימוש בדיאלוגים מובנים, המאפשרים לזוגות לחלוק את רגשותיהם וחוויותיהם בבטחה ובכבוד. דיאלוגים אלו מקדמים אמפתיה והבנה בין בני/בנות זוג.

על ידי השתתפות פעילה בטיפול אימגו, את/ה ובן/ת הזוג יכולים לטפח הבנה עמוקה יותר זה של זה/ו, לרפא פצעי עבר ולבנות מערכת יחסים חזקה ומספקת יותר.

דוגמה מהחיים האמיתיים לכוחו הטרנספורמטיבי של טיפול זוגי אימגו – ניתן לראות בסיפורם של דרור ושרה. כשהם נאבקים בבעיות תקשורת ובחילוקי דעות מתמידים, הם פנו לייעוץ זוגי אימגו כמוצא אחרון. בטיפול האימגו בהדרכת התרפיסטית שלהם, הם למדו להקשיב זה לצרכים ולפחדים של זה, תוך בנייה הדרגתית של אמון והעצמת הקשר הרגשי ביניהם. כיום, הם מייחסים כבוד לטיפול בשיטת אימגו על כך שהציל את נישואיהם ואפשר להם ליצור זוגיות חמלה ואוהבת יותר.

טיפול בשיטת האימגו מציע מסלולי ריפוי וגדילה לזוגות שמוכנים להשקיע זמן ומאמץ בזוגיות שלהם. על ידי ביצוע שלבים אלה, אתם יכולים לצאת למסע טרנספורמטיבי לקראת שותפות הרמונית ומספקת יותר.

8. מסקנה: כוחה של שיטת אימגו לטיפול זוגי

האפקטיביות של שיטת אימגו בטיפול זוגי

שיטת אימגו, גישה עוצמתית בטיפול זוגי, מציעה יתרונות משמעותיים. השיטה הזאת משנה מערכות יחסים על ידי הקלת תקשורת פתוחה, טיפוח אמפתיה וטיפול בבעיות הבסיסיות. זוגות שעוברים טיפול אימגו מדווחים על שיפור בקשר, על הבנה מוגברת ואינטימיות רגשית מוגברת. גישה זו מעודדת בני/בנות זוג להבין את דפוסי היחסים הלא מודעים שלהם ולפעול לריפוי וצמיחה. כוחו הטרנספורמטיבי של טיפול זוגי בשיטת אימגו ניכר בתוצאות החיוביות שחווים זוגות שאימצו גישה זו.

חשיפת ההיבטים הייחודיים של שיטת האימגו בטיפול זוגי

שיטת אימגו בולט מגישות טיפול זוגי מסורתיכי זה מדגיש מיומנויות תקשורת, דיאלוג מכוון, וההבנה כי חוויות העבר משפיעות על הדינמיקה הנוכחית של מערכת היחסים. זוגות יכולים לטפל בפצעים שורשיים וצרכים שלא נענו בחמלה ובאמפתיה באמצעות דיאלוג מובנה. שיטה זו עוזרת לשותפים לראות את הפגיעויות של זה ומטפחת סביבה שבה שני האנשים מרגישים ששמעו ומבינים אותם. הייחודיות של שיטת האימגו היא בשילוב ייחודי של טכניקות תקשורת ואסטרטגיות ריפוי רגשי הופך אותו לכלי רב עוצמה בסיוע לזוגות ליצור שינוי מתמשך במערכת היחסים שלהם.

ההשפעה של שיטת האימגו: דוגמה מהחיים האמיתיים

זוג שנאבק בטינה ובקונפליקטים לא פתורים ביקשו הדרכה של מטפל אימגו. שיטת האימגו לימדה אותם לתקשר ביעילות ולרפא פצעי עבר המשפיעים על מערכת היחסים ביניהם. על ידי תרגול דיאלוג מכוון והקשבה פעילה אחד לשני, הם חוו שינוי בהבנה ובקשר האמפתי שלהם. כשהם עבדו על הבעיות שלהם, הם גילו דפוסי התנהגות המושרשים בחוויות הילדות שלהם. בדרך של שיטת אימגו, הם הצליחו לרפא את הפצעים הללו ולבנות שותפות חזקה יותר ומספקת יותר.

שיטת אימגו לטיפול זוגי: מה שאתם צריכים לדעת

  • ✅ טיפול באימגו, הידוע גם בשם Imago Relationship Therapy  IRT , הוא סגנון ספציפי של טיפול בזוגיות שנועד לעזור לקונפליקט בתוך מערכות יחסים להפוך להזדמנויות לריפוי וצמיחה. (מקור: Verywell Mind)
  • ✅ המונח “אימגו” הוא בלטינית “דימוי”, ובהקשר של ייעוץ אימגו, הוא מתייחס ל”דימוי לא מודע של אהבה מוכרת”. דר’ הארוויל הנדריקס, ודר’ הלן לקלי האנט, פיתחו את Imago Relations Therapy. (מקור: Verywell Mind)
  • ✅ ניתן להשתמש בייעוץ זוגי אימגו, במערכות יחסים משמעותיות ובטיפול פרטני. במערכות יחסים משמעותיות, טיפול אימגו עוזר לאנשים לקבל תובנה לגבי דפוסי ההתקשרות שלהם וכיצד חוויות מוקדמות משפיעות על מערכות היחסים הנוכחיות שלהם. טיפול פרטני יכול להיות בעל ערך לבחינת פצעי העבר ולשיפור המודעות העצמית. (מקור: Verywell Mind)
  • ✅ טכניקת מפתח המשמשת בטיפול זוגי בשיטת אימגו היא דיאלוג אימגו, שיטה מובנית המאפשרת לזוגות להשיג הבנה ואמפתיה. הדיאלוג כולל שיקוף, תיקוף והקשבה אמפתית. (מקור: Verywell Mind)
  • ✅ טיפול אימגו נועד ליצור סביבה רגשית בטוחה עבור בני זוג לשיתוף ולשפר תקשורת באופן פתוח. הוא רואה בקונפליקטים במערכות יחסים הזדמנויות לריפוי וצמיחה. (מקור: Verywell Mind)

FAQ’s – שאלות נפוצות על שיטת אימגו לטיפול זוגי: מה שאתם צריכים לדעת

מהו טיפול זוגי בשיטת אימגו וכיצד הוא עובד?

טיפול אימגו, הידוע גם בשם Imago Relationship Therapy (IRT), הוא סוג של טיפול בזוגיות שמטרתו להפוך קונפליקטים בתוך מערכות יחסים להזדמנויות לריפוי וצמיחה. הטיפול פותח על ידי הארוויל הנדריקס, Ph.D., והלן לקלי האנט, Ph.D., שקיבלו השראה מההתנסויות שלהם עם גירושין ומהיעדר משאבים יעילים להבנת הדינמיקה של מערכת היחסים. יעוץ אימגו מסייע ליחידים ולזוגות להבין את הדימויים הלא מודעים שלהם של אהבה מוכרת וכיצד התמונות הללו משפיעות על מערכות היחסים שלהם. באמצעות דיאלוגים מובנים בהנחיית מטפל מיומן, בני הזוג יכולים להשיג הבנה, להגביר אמפתיה וליצור סביבה רגשית בטוחה לתקשורת פתוחה.

האם טיפול אימגו יכול לשמש לטיפול פרטני?

בעוד שטיפול אימגו משמש בעיקר בתוך מערכות יחסים משמעותיות, הוא יכול גם להביא תועלת לאנשים יחידים. אנשים רבים, כולל אלה שיוצאים, מוצאים ערך בחקירת ההיסטוריה שלהם וכיצד זה משפיע עליהם ועל דפוסי מערכות היחסים והבחירות שלהם. השתתפות בייעוץ אימגו באופן פרטני יכולה לעזור לחשוף פצעים ישנים או כתמים רגשיים ואטומים המשפיעים על מערכות היחסים שלהם. אנשים יכולים ללמוד להיות שותפים מלאי חמלה במערכות יחסים עתידיות על ידי מציאת ריפוי וקבלת ביטחון עצמי.

מהן הטכניקות המשמשות בטיפול בשיטת אימגו לטיפול זוגי?

טכניקת ליבה אחת של טיפול זוגי אימגו היא דיאלוג האימגו. שיטה מובנית זו מאפשרת לשותפים לחלוק באופן גלוי את מחשבותיהם ורגשותיהם בעוד בן הזוג השני מתרגל הקשבה אקטיבית ואמפתיה. הדיאלוג כולל שני תפקידים: השולח, המשתף את מחשבותיו ורגשותיו, והמקבל, המקשיב ללא שיפוט או ביקורת. המקלט משתמש בטכניקות כמו שיקוף (חזרה על מה ששמע כדי לקבל הבהרה), אימות (הפגנת הבנה ואמפתיה) ואמפתיה כדי ליצור מרחב רגשי בטוח לתקשורת אפקטיבית.

מהם היתרונות של טיפול אימגו?

טיפול בשיטת האימגו מציע מספר יתרונות ליחידים ולזוגות. אלה כוללים מיומנויות תקשורת משופרות, הגברת אמפתיה והבנה, ריפוי של פצעי עבר וטראומה רגשית, מודעות עצמית מוגברת והזדמנות לצמיחה אישית ויחסית. טיפול באימגו יכול גם לעזור לאנשים ולזוגות לפתח דפוסים בריאים יותר במערכות היחסים שלהם, מה שיכול להוביל לסיפוק, חיבור ואינטימיות רבה יותר.

עד כמה ייעוץ זוגי אימגו יעיל?

טיפול אימגו יעיל בשיפור שביעות רצון ממערכות יחסים ומיומנויות תקשורת. מחקרים מצאו תוצאות חיוביות בהפחתת מצוקה ושיפור איכות מערכת היחסים. עם זאת, היעילות של טיפול באימגו עשויה להשתנות בהתאם לנסיבות האישיות ולמחויבות של האנשים או הזוגות המעורבים בתהליך הטיפול.עבודה עם מטפל אימגו מיומן שיכול להתאים את הטיפול לצרכים ולמטרות ספציפיות חשובה.

כיצד אוכל להתחיל עם טיפול בשיטת אימגו?

כדי להתחיל בטיפול באימגו, מומלץ למצוא מטפל מיומןמטפל מתמחה במערכות יחסים. אתה יכול לחפש בספריות מקוונות או לבקש המלצות ממקורות מהימנים, כגון חברים, משפחה או אנשי מקצוע בתחום הבריאות. חשוב לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית עם המטפל כדי לדון במטרות, בחששות שלך ולהעריך אם טיפול באימגו מתאים לך. המטפל ידריך אותךתֶרַפּיָהולספק את הכלים והטכניקות הדרושים כדי לתמוך במערכת היחסים שלך או בצמיחה האישית שלך.

המומחים של רימון ב

טיפול זוגי / ייעוץ זוגי

עוד מאמרים בנושא

גלו כיצד טיפול זוגי EFT יכול לשנות את מערכת היחסים שלכם. מצאו מטפלי EFT, emotionally focused therapy. שפרו את הקשר שלכם היום.
EFT emotionally focused therapy – טיפול זוגי ממוקד רגש   גלו כיצד טיפול זוגי EFT יכול לשנות את מערכת היחסים שלכם. מצאו מטפלים מומחים ב...
ייעוץ זוגי לפני החתונה מציע יתרונות רבים לזוגות ששוקלים למסד את הקשר הזוגי שלהם
ייעוץ זוגי לפני החתונה מציע יתרונות רבים לזוגות ששוקלים למסד את הקשר הזוגי שלהם. טיפול זוגי לפני החתונה מספק סביבה בטוחה ותומכת לזוגות לחקור ולטפל בכל בעיה או דאגה פוטנציאלית לפני שהם הופכים לבעיות גדולות בעתיד. 
החיו את מערכת היחסים שלכם/ן: טיפול זוגי גייז 2023
בשנים האחרונות, גוברת ההכרה באתגרים הייחודיים העומדים בפני זוגות גייז (הומוסקסואלים) במערכות היחסים שלהם/ן. בעוד שכל הזוגות חווים עליות ומורדות, זוגיות של גייז (זוגות להט"בים) נתקלות לעתים קרובות במכשולים נוספים המשפיעים על רווחתם וסיפוקם הכללי ממערכת היחסים. כאן נכנס לתמונה הטיפול הזוגי גייז. טיפול זוגי גייז הוא צורת טיפול מיוחדת המתמקדת בצרכים ובדינמיקה הספציפית של מערכות יחסים חד מיניות.
מטפלת זוגית / ועצת זוגית יכולה בעזרת ייעוץ זוגיות לעזור לזוגות לנווט באתגרים, לחזק את הקשר שלהם ולשפר את שביעות הרצון הכללית שלהם ממערכת היחסים
מחפשים המלצה על מטפלת זוגית מומלצת? טפלו במערכת היחסים שלכם במסגרת ייעוץ וטיפול זוגי, קבלו עצות, עזרה ותמיכה מיועצת זוגית מומלצת או מטפלת זוגית פסיכולוגית בנושא תקשורת זוגית, פתרון קונפליקטים, אינטימיות ועוד.
גלו כיצד טיפול זוגי אחרי בגידה יכול לעזור לבנות מחדש אמון ולרפא את מערכת היחסים שלכם. מצאו מטפלים מוסמכים ואסטרטגיות יעילות לטיפול בבגידה.
כשאהבה כואבת: טיפול זוגי אחרי בגידה (2023) גלו כיצד טיפול זוגי אחרי בגידה יכול לעזור לבנות מחדש אמון ולרפא את מערכת היחסים שלכם. מצאו מטפלים...
פסיכולוג זוגי ופסיכולוג משפחתי - מה כל אחד מאנשי המקצוע עושה, מתי כדאי לפנות ואיך לבחור פסיכולוג זוגי ומשפחתי עבורכם. מומחי מרכז רימון מסבירים
אתם מחפשים יועץ זוגי מקצועי ומנוסה? אולי פסיכולוג זוגי? שפרו את מערכת היחסים שלכם עם הדרכה ותמיכה מיועץ זוגיות מומחה בתקשורת זוגית, פתרון קונפליקטים ואינטימיות....

צריכים עזרה באיתור מומחה מתאים? השאירו פרטים

    כניסה למערכת