טיפול בהתמכרויות בבאר שבע

טיפול בהתמכרויות בבאר שבע

מהו טיפול פסיכולוגי בהתמכרות?

טיפול פסיכולוגי בהתמכרות באר שבע הוא טיפול שנעשה באמצעות שיחות ומטרתו לעזור במצבים רגשיים, קוגנטיבים (מחשבתיים) והתנהגותיים שונים הגורמים למצוקה נפשית ורגשית וקשורים להתמכרות, כסיבה או כתוצאה של ההתמכרות.
טיפול פסיכולוגי, טיפול רגשי ופסיכותרפיה הם שמות שונים לאותו דבר למעשה. זהו טיפול שמטרתו היא לספק עזרה לילדים, מתבגרים, מבוגרים זוגות ומשפחות המרגישים שיש להם קושי או מצוקה סביב התמכרות לחומרים או התנהגויות התמכרות.

מה היא התמכרות?

התמכרויות הן הפרעה ביולוגית / גופנית – פסיכולוגית וחברתית / סביבתית. הבעיה המרכזית בהתמכרות קשורה לתהליך פיזיולוגי ובו מעורבת הפרעה מוחית – נוירולוגית המאופיינות בהתנהגויות כפייתיות של חיפוש הגירוי המתגמל, למרות התוצאות השליליות הכרוכות בהתנהגות זו. טיפול בהתמכרות / טיפול בהתמכרויות בבאר שבע דורש עזרה מאנשי מקצוע מתאימים (פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים), מומחים בתחום הטיפול בהתמכרות.

מהי התמכרות בעצם?

התמכרויות הן הפרעות המשפיעות על המח ומאופיינות בהתנהגות קומפולסיבית / כפייתית של חיפוש הגירוי המתגמל למרות ההשלכות השליליות של התנהגות זו. התמכרויות הן תלות פסיכולוגית וגופנית נלמדת, בחומר או בהתנהגות ספיציפית.
התמכרות היא, בעיה מוחית הקשורה למערכת התגמולים אשר מתרחשת כתוצאה מחשיפה מתמשכת לגורם הממכר (קוקאין, יחסי מין, הימורים, מסכים, מחשב ועוד).
ההתמכרות היא התנהגות שממשיכה גם כאשר יש לה תוצאות שליליות משמעותיות על האדם, על יחסיו החברתיים, על מצבו הגופני, הכספי וכולי.
לאורך זמן, האדם המכור מאבד את היכולת לשלוט בהתנהגויותיו הקשורות להתמכרויות וההתמכרות למעשה מנהלת אותו וקובעת את התנהגותו.
ההתמכרות היא הפרעה שמביאה לפגיעה רחבה בכל תחומי תפקודו של האדם המכור: לימודי, חברתי, זוגי, תעסוקתי, בריאותי.

התמכרות היא במחלה כרונית אך טיפול בהתמכרויות מקצועי שנעשה על ידי מטפלים ופסיכולוגים מיומנים בטיפול בהתמכרויות, ניתן להגיע לשיפור משמעותי והתגברות על ההתמכרות והשלכותיה.
מטרת ההתמכרות לרוב הוא להביא להקלה בכאב רגשי או סבל, אך במקביל היא גם גורמת לכאב ולסבל ממנו האדם מתקשה להשתחרר.

שיטות טיפול בהתמכרויות בבאר שבע :

מדוע מומלץ לטפל בהתמכרות דווקא במרכז רימון באר שבע?

טיפול בהתמכרות בבאר שבע, דורש מטפלים מיומנים ובעלי ניסיון בתחום. כמו כן הכרחית התייחסות מערכתית למטופל ומשפחתו, שלעתים קרובות נפגעות גם כן כתוצאה מההתמכרות.
ישנם מטפלים רבים שמציגים עצמם כמומחים בתחום, אך לאור חומרת הבעיה והקושי בהתמודדות ובהחלמה, יש לפנות למטפלים מומחים בלבד בתחום ההתמכרויות בבאר שבע, מטפלים ופסיכולוגים בעלי הכשרה בתחומי הטיפול ממוסדות אקדמאים מוכרים ובעלי ניסיון בתחום הטיפול בהתמכרויות.
במרכז רימון, הקמנו את המרכז לטיפול בהתמכרויות ונדאג להפנותכם אך ורק למטפלים מנוסים שיטפלו בהתמכרות ממנה אתם או אדם קרוב אליכם סובל.
המרכז פועל בשיתוף פעולה עם מטפלים רבים מומחים בטיפול בהתמכרות בבאר שבע והסביבה ובמקרה הצורך ניתן לקבל טיפול מערכתי שיכלול כמה אנשי מקצוע, לטיפול בהשלכות ההתמכרות.
אנו במרכז רימון עורכים תהליך מיון קפדני שמטרתו לאתר מטפלים המומחים בתחומם. כמו כן נדאג להפנותכם למטפל המתאים לצורכיכם ובמידת הצורך ובמידה ולא נוצרה התאמה, נוכל להפנותכם למטפל אחר המומחה בטיפול בהתמכרות, עד אשר תמצאו את המומחה המתאים ביותר לטיפול בהתמכרויות.

מחפשים מומחה בטיפול בהתמכרויות?
הגעתם למקום הנכון
מרכז רימון – התאמת פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים מומחים בטיפול בהתמכרויות בבאר שבע והסביבה –
צרו קשר עכשיו עם המרכז לטיפול בהתמכרויות > 

 

להתייעצות עם מומחה בתחום הטיפול בהתמכרויות בבאר שבע, לחצו על הקישור עכשיו>

 

פסיכותרפיסטים ופסיכולוגים מומלצים בטיפול בהתמכרויות:

 

 

המומחים של רימון

    גישות שונות בטיפול פסיכולוגי / רגשי

    קיימות גישות רבות לטיפול פסיכולוגי בהתמכרויות בבאר שבע וכל גישה מדגישה ומסבירה באופן שונה את הבעיות האנושיות ואת מבנה ותפקוד הנפש והרגשות.
    על פי ההסבר של כל גישה היא תציע דרך טיפול שונה והתמקדות בדברים שונים במהלך הטיפול.

    מתי מומלץ לפנות לטיפול בהתמכרויות ב באר שבע?

    אנשים והורים פונים לטיפול פסיכולוגי / פסיכותרפיה בבאר שבע עבור עצמם או עבור ילדם, מסיבות שונות מאד. לכל אדם שפונה לטיפול יכולה להיות סיבה שונה וייחודית לו.

    הסיבות הנפוצות לפניה לטיפול רגשי הן:

    ניתן לפנות לטיפול בהתמכרויות בבאר שבע גם כאשר אין מצוקה ברורה ומיידית אלא על מנת לברר שאלות אישיות עם עצמך, לבדוק כיוונים למימוש פוטנציאל או למציאת כיוון חדש.
    לחילופין ניתן לפנות לטיפול פסיכולוגי גם להתיעצות ממוקדת וקצרת טווח בנושאים שונים.

    סוגים שונים של טיפול פסיכולוגי / רגשי

     

    התאמת טיפול פסיכולוגי – מרכז רימון

    אנחנו מכירים את הקושי בבחירת מטפלת רגשית / פסיכולוג מומחה בטיפול בהתמכרויות בבאר שבע וזו הסיבה שלשמה הקמנו מלכתחילה את מרכז רימון.
    לנו במרכז רימון ישנה מטרה אחת ברורה – לעזור לכם למצוא את המטפלים והפסיכולוגים המתאימים ביותר עבורכם והקרובים ביותר.
    התמחינו בהתאמת פסיכולוגיות ופסיכותרפיסטים מאז שנת 2013.
    אנו עובדים עם מגוון של מטפלות רגשיות, פסיכותרפיסטים ופסיכולוגים מומלצים בכל הארץ, המומחיות בטיפול במגוון קשיים וסוגי טיפול.
    חשוב לנו שבצוות שלנו יהיו אך ורק מטפלים ומטפלות בעלות הכשרה אקדמית, ניסיון, התמחויות והמלצות רלוונטיות.

    אנו עושים תהליך מיון קפדני בבחירת המטפלות עמן אנו עובדים ולכן יש לנו אחוזי הצלחה מאד גבוהים בהתאמת מטפלות רגשיות, פסיכותרפיסטים ופסיכולוגיות למטופלים בבאר שבע.

     

    צריכים עזרה בבחירת פסיכולוג / פסיכותרפיסט מומחה בטיפול בהתמכרויות בבאר שבע ?

     

    להתייעצות עם מומחה, לחצו עכשיו>

     

    במרכז רימון באזור בבאר שבע והסביבה ניתן לקבל מגוון שירותים:

    מעוניינים בהמלצה על טיפול בהתמכרויות בבאר שבע? התקשרו אלינו עכשיו. נשמח לעזור לכם למצוא את הפסיכולוגים המתאימים ביותר עבורכם.

     

    כניסה למערכת